Website Seo Rapport : https://startboard.nl/kennis/ondernemingsplan-horeca/

Volg De Aanwijzingen In Dit Seo Rapport Om Uw Website Te Optimaliseren Voor Zoekmachines

Gemaakt Op : 2018-11-13 10:04:56


Download nu gratis het SEO rapport zodat u op uw gemak al de gewenste aanpassingen kunt maken of de pdf aan uw zoekmachine specialist kunt doorzenden! Deze services is 100% gratis!


Website Seo Check Vond 7 slechte zaken voor beoordeling door zoekmachines.

Pagina Title

Pagina Title : Ondernemingsplan horeca maken? Gratis advies door


Uw pagina titel is niet langer dan 60 karakters, dat is prima!.

Ons SEO Advies
De Meta Title Tag is de kop van een website. De Zin die tussen de title tags is geplaatst (< title >) is de titel voor deze betreffende pagina. Zoekmachines indexeren de titel van uw webpagina en zullen deze weergeven in hun resultaten tesamen met de url van de pagina en de omschrijving van de pagina. De titel van uw pagina is van groot belang voor zowel de weergave in de zoekresultaten als Sociaal delen van uw pagina.


Wanneer u een converteerende titel heeft zal de click ratio (het aantal klikken) op de pagina een stuk hoger liggen dan wanneer u een nietszeggende titel gebruikt. Uw titel dient een degelijke zij te zijn waarin u het hoofd keyword voor de pagina, het tweede keyword en het merk kunt verwerken. De zaken die u in de titel van uw pagina benoemt dienen in zijn geheel terug te komen in de content/tekst op de pagina, dit moet absoluut overeenkomen.

De titel is een belangrijk element mbt de gebruikers ervaring (vind men na het clicken op de site in google ook echt de aangeboden informatie), maar ook voor SEO & Social Sharing.

Lees meer

Meta Description

Meta Description : Bent u een startende horeca-ondernemer? Dan is een goed ondernemingsplan heel belangrijk. Lees hier wat niet mag missen in uw plan en wat wij voor u kunnen doen!


Uw meta description is langer dan 150 karakters. Dat is niet goed.

Ons SEO Advies
De meta Description if vrij vertaald de beschrijving van de volledige inhoud van uw pagina. Het is een korte omschrijving waarin u kort verteld welke informatie, producten of diensten een bezoeker kan vinden op uw pagina. U zou het kunnen zien als een korte tekst advertentie voor uw website, de meta description word in de resultaten van zoekmachines getoond onder de title.


Een goede doordachte tekst kan dus zorgen dat er meer clicks een feit worden en conversie dmv zoekmachines verhogen!De Meta beschrijving dient niet langer te zijn dan 150 karakters. Dit is namelijk de lengte die een zoekmachine zal tonen en waarderen. Langere omschrijvingen zijn niet zichtbaar en worden als spammy gekenmerkt door zoekmachines. Elke pagina binnen uw website zou een unieke meta description moeten hebben, wanneer dit niet is zal een zoekmachine een pagina kenmerken als duplicaat en de waarde van uw pagina voor zoekmachines minder aanwezig zijn.
google is great

Meta Keyword

Meta Keyword : Ondernemingsplan, Ondernemersplan, Bedrijfsplan, Businessplan, laten, maken, opstellen, schrijven, prijs, kosten, hulp bij, StartBoard, horeca, restaurant, café, eetcafé

Ons SEO Advies
Meta keywords zijn een rij van sleutelwoorden die op uw pagina van toepassing zijn. Meta keywords worden niet gebruikt om uw ranking in zoekmachines te bepalen of gebruikt voor bepalen van relevantie, hiervoor worden de title en description meta tags gebruikt.

Enkele Keywords

Keyword Aanwezig Dichtheid Spam
een 44 4.139 % No
en 32 3.01 % No
de 30 2.822 % No
het 26 2.446 % No
van 19 1.787 % No
op 16 1.505 % No
voor 15 1.411 % No
bij 14 1.317 % No
uw 12 1.129 % No
goed 11 1.035 % No
gaat 10 0.941 % No
met 9 0.847 % No
ook 8 0.753 % No
Hoe 8 0.753 % No
ondernemingsplan 8 0.753 % No
worden 8 0.753 % No
aan 8 0.753 % No
dat 8 0.753 % No
dus 7 0.659 % No
te 7 0.659 % No

Twee woorden Keywords

Keyword Aanwezig Dichtheid Spam
een goed 10 0.941 % No
gaat u 7 0.659 % No
voor een 6 0.564 % No
van een 6 0.564 % No
Hoe gaat 5 0.47 % No
dat u 4 0.376 % No
Over ons 4 0.376 % No
de horeca 4 0.376 % No
goed ondernemingsplan 4 0.376 % No
in het 4 0.376 % No
is een 4 0.376 % No
en de 3 0.282 % No
bij het 3 0.282 % No
in de 3 0.282 % No
voor de 3 0.282 % No
een hotel 3 0.282 % No
is de 3 0.282 % No
het aanvragen 3 0.282 % No
een ondernemingsplan 3 0.282 % No
op de 3 0.282 % No

Drie woorden Keywords

Keyword Aanwezig Dichtheid Spam
Hoe gaat u 5 0.47 % No
een goed ondernemingsplan 4 0.376 % No
voor een businessplan 3 0.282 % No
businessplan voor een 3 0.282 % No
Tips voor een 3 0.282 % No
in het weekend 3 0.282 % No
het aanvragen van 3 0.282 % No
een businessplan voor 3 0.282 % No
voor de horeca 3 0.282 % No
voldoende aandacht aan 2 0.188 % No
ondernemingsplan voor de 2 0.188 % No
aanvragen van een 2 0.188 % No
is een goed 2 0.188 % No
ervoor dat gasten 2 0.188 % No
het overtuigen van 2 0.188 % No
Hoe zorgt u 2 0.188 % No
zorgt u ervoor 2 0.188 % No
u ervoor dat 2 0.188 % No
een goed businessplan 2 0.188 % No
concurrentie en is 2 0.188 % No

vier woorden Keywords

Keyword Aanwezig Dichtheid Spam
Tips voor een businessplan 3 0.282 % No
voor een businessplan voor 3 0.282 % No
een businessplan voor een 3 0.282 % No
aan de volgende punten 2 0.188 % No
ons Contact Werken bij 2 0.188 % No
concurrentie en is het 2 0.188 % No
veel concurrentie en is 2 0.188 % No
Ontvang onze offerte per 2 0.188 % No
onze offerte per mail 2 0.188 % No
Over ons Contact Werken 2 0.188 % No
ondernemingsplan voor de horeca 2 0.188 % No
het aanvragen van een 2 0.188 % No
u ervoor dat gasten 2 0.188 % No
zorgt u ervoor dat 2 0.188 % No
Hoe zorgt u ervoor 2 0.188 % No
ons Over ons Contact 2 0.188 % No
duidelijk naar voren komt 2 0.188 % No
dan in het weekend 2 0.188 % No
Over ons Over ons 2 0.188 % No
Kennis Blog Kennisbank Veelgestelde 2 0.188 % No

Keyword Gebruik

De meest gebruikte keywords komen NIET overeen met de meta keywords.

Ons SEO Advies
Keyword gebruikt dient op een zorgvuldige wijze plaats te vinden, zo dienen de Keywords die u gebruikt in de keyword meta tags ook terug te komen in de content van uw pagina. Geef dus geen keywords in, in uw meta tags, die niet terug komen in de tekst op uw pagina.

Aantal woorden

Aantal woorden : 1063

Ons SEO Advies
Uniek woord gebruik geeft Zoekmachines een nauwkeurig inzicht wat de inhoud van uw pagina is en kan mede bepalen op welke keywords een zoekmachine u uiteindelijk relevant vind. Gebruik van stop woorden en voorzetsels e.d. om een langere pagina tekst te genereren zijn trucs die google natuurlijk gewoon door heeft. Elke pagina binnen uw website zou 500 woorden aan unieke tekst moeten omvatten om gezien te worden als informatief en goede basis om relevantie te bepalen.

Check of de tekst op uw pagina uniek is

Text/HTML Ratio

Website status text/HTML ratio ok.

Text/HTML Ratio : 36%

Ons SEO Advies
De meest ideal verhouding voor een webpagina is tussen de 20% en 60%. Wanneer de ratio beneden de 20% valt dan dient u absoluut meer tekst aan de pagina toe te voegen, wanneer de ratio boven de 60% uitvalt dan is de pagina zo overdreven groot dat deze als SPAM kan worden gezien.

HTML Headings

H1(6)

  • Ondernemingsplan horeca maken
  • Over ons
  • Diensten
  • Kennis
  • Ontvang de nieuwsbrief
  • Contactgegevens

H2(4)

  • Ontvang onze offerte per mail
  • Maak een belafspraak
  • Inloggen voor ondernemers
  • Hulp bij een ondernemingsplan schrijven voor de horeca

H3(6)

  • Waarom is een ondernemingsplan voor de horeca nodig?
  • Waar een goed ondernemingsplan voor de horeca aan moet voldoen
  • Tips bij het schrijven van een horeca businessplan
  • Tips voor een businessplan voor een café
  • Tips voor een businessplan voor een restaurant
  • Tips voor een businessplan voor een hotel

H4(1)

  • Benieuwd naar meer? Laat het weten!

H5(0)

H6(0)

Ons SEO Advies
h1 -status is het aanwezig zijn van h1 titels binnen uw pagina. Ze hebben absoluut niet hetzelfde belang als title en description tags mbt uw zoekmachine ranking. Wel is het een goede manier om een zoekmachine te informeren over de het belang van de inhoudt van uw h1 tag.
De h2 tag heeft een aanzienlijk minder belang voor zoekmachines als de h1 tag. De h2 tag kunt u gebruiken om visueel onderscheid te maken voor de lezers van de tekst binnen uw pagina.

robot.txt

Uw website heeft een robot.txt Ondernemingsplan horeca maken? Gratis advies door StartBoard
StartBoard

Ondernemingsplan horeca maken

Van restaurant tot eetcafé, bar, hotel of discotheek

Gaat u starten in de Horeca? Dan is een goed businessplan onmisbaar. Of u nu een hotel, restaurant, café of snackbar wilt openen of overnemen: een goed ondernemingsplan is de eerste stap op weg naar een succesvolle horecazaak.

In dit artikel helpen we u met die eerste stap: we bespreken de noodzaak van een goed plan en waar een goed ondernemingsplan aan moet voldoen. Ook geven we enkele belangrijke tips en leggen we uit wat StartBoard voor u kunt doen als startende horeca-ondernemer.

Ondernemingsplan Horeca

Waarom is een ondernemingsplan voor de horeca nodig?

In een ondernemingsplan zet een startende ondernemer op een rijtje wat zijn of haar doelen zijn, hoe deze bereikt worden, waar kansen liggen en welke valkuilen moeten worden vermeden. Een businessplan zorgt er op deze manier voor dat u en medeondernemers een helder overzicht krijgen van uw plannen en de manier waarop de onderneming zal gaan functioneren.

Naast het bieden van deze handvaten is een goed horeca-ondernemingsplan ook onmisbaar bij het aanvragen van financiering. Of het nu om het aanvragen van een lening bij de bank gaat, het overtuigen van investeerders, het aanvragen van een gemeentelijke lening of het overtuigen van de eigenaar van het pand dat u wilt huren: mensen gaan liever met ondernemers in zee die hun ideeën goed op een rijtje hebben en deze ook zo kunnen presenteren.

Niemand zal immers geld willen lenen aan een ondernemer die niet serieus overkomt en niet weet hoe hij of zij winst gaat maken en de lening kan gaan terugbetalen. Risico hoort bij ondernemen, maar men financiert liever iemand die met een goed doordacht plan deze risico’s kan beperken.

Waar een goed ondernemingsplan voor de horeca aan moet voldoen

Met het oog op de kans op succes, en dus de kans dat u financiering kunt krijgen, is een plan nodig waarin duidelijk naar voren komt hoe uw toekomstige bedrijf winstgevend zal gaan draaien. Daarbij moet zeker aandacht worden besteed aan de volgende punten:

  • Wie is de ondernemer? Heeft u horeca-ervaring, opleidingen en de juiste certificaten om te kunnen openen?
  • Hoe groot wordt uw zaak? Hoeveel kamers, zitplaatsen, drankjes of porties friet kunt u aanbieden?
  • Wat gaat u precies aanbieden? Bij een restaurant moet ingegaan worden op het soort gerechten, bij een hotel op het type kamers, bij een bar op de drankjes, enzovoorts;
  • Waar komt uw horecabedrijf? En waarom daar?
  • Hoe gaat u sfeer en gezelligheid creëren?
  • Hoe gaat u efficiënt personeel inzetten? In de horeca is personeel verreweg de grootste kostenpost. In een goed bedrijfsplan dient hier voldoende aandacht aan besteed te worden;
  • Internet wordt steeds belangrijker. Hoe gaat u ervoor zorgen dat u online vindbaar wordt?
  • Tips bij het schrijven van een horeca businessplan

    Naast het besteden van voldoende aandacht aan bovengenoemde punten, hebben we nog enkele gratis tips die we u niet willen onthouden:

  • Maak een heldere inleiding. Omschrijf in een paar korte zinnen waar uw toekomstige onderneming om zal draaien. Zo is het voor lezers en mogelijke investeerders direct duidelijk waar het u om gaat;
  • Omschrijf uw modelgast. Wie komt er straks op bezoek bij u en waarom zal deze naar u komen?
  • Let op de concurrentie. U bent anders dan de concurrentie. Maar wat maakt u anders en beter dan de anderen? Ga dus na hoe uw concurrenten succes hebben en probeer na te gaan waarom ze dit hebben en wat u van hun werkwijze kunt overnemen, en wat u beter anders kunt doen;
  • Focus op details. Het grootste verschil tussen een goed ondernemingsplan en een matig plan (en dus tussen een plan dat gefinancierd zal worden en wat niet) is de aandacht voor details. Probeer alle facetten van uw plan dus ook zo concreet mogelijk op te schrijven.
  • Er zijn dan ook nog enkele zaken die specifiek belangrijk zijn bij het starten van een café, restaurant of hotel.

    Tips voor een businessplan voor een café

    In deze branche is er sprake van erg veel concurrentie en is het in het weekend vaak (veel) drukker dan door de week. Schenk dus extra aandacht aan de volgende punten:

  • Wat maakt uw café uniek?
  • Hoe gaat u gasten trekken op doordeweekse dagen?
  • Wat gaat u schenken? Gaat u bijvoorbeeld samenwerken met een brouwerij?
  • Tips voor een businessplan voor een restaurant

    Ook bij restaurants is er veel concurrentie en is het doordeweeks rustiger dan in het weekend. Daarnaast zien we een trend in de richting van duurzaamheid en natuurlijke ingrediënten. Richt u dus ook op:

  • In welke zin is uw restaurant uniek?
  • Hoe zorgt u ervoor dat gasten ook doordeweeks de weg naar uw restaurant zullen vinden?
  • Wat doet u aan duurzaamheid? Werkt u bijvoorbeeld met natuurlijke streekgebonden ingrediënten?
  • Tips voor een businessplan voor een hotel

    Ook hotels zijn doordeweeks minder druk bezet dan in het weekend en daarnaast spelen ook vakantieperiodes een grote rol. Bovendien boeken de meeste mensen tegenwoordig via het internet en boekingswebsites. Zorg er dus voor dat in uw plan duidelijk naar voren komt:

  • Hoe gaat u zich online manifesteren? Gaat u samenwerken met een boekingssite?
  • Hoe zorgt u ervoor dat gasten in het laagseizoen en doordeweeks bij u komen?
  • Wat is er bij u in de buurt te zien en te doen?
  • Hulp bij een ondernemingsplan schrijven voor de horeca

    Met een hecht team van bedrijfskundigen, tekstschrijvers, grafisch designers en belastingadviseurs heeft StartBoard al veel ambitieuze horecastarters geholpen met het opstellen van een goed businessplan en met het krijgen van financiering. Wilt u hier meer informatie over hoe we ook u kunnen helpen om succesvol te starten? Neem dan gratis en vrijblijvend contact met ons op en daag ons uit!

    facebook LinkedIn

    Benieuwd naar meer? Laat het weten!

    Naam:
    Email:
    Telefoonummer:
    Interesse in:


    -->

    Ons SEO Advies
    De robots.txt is een tekst bestand dat u plaatst in de root van uw website (meestal de public_html of www folder). De Robots.txt file bevat instructies voor zoekmachine robots aangaande hoe ze uw website kunnen en mogen indexeren. U kunt in dit bestand aangeven welke robots uw website wel mogen crawlen en welke niet, wanneer dit mag maar ook waar deze robots de sitemap kunnen vinden. Tevens kunt u aangeven welke paginas van uw website niet mogen worden gecrawled of geindexeerd.

    Een robots.txt bestand is heel erg belangrijk voor SEO. Uw website directories zullen worden gecrawled and indexeerd door zoekmachines op basis van de instructies die u ze zelf geeft in uw robots.txt
    Lees meer

    Sitemap

    Uw website heeft een sitemap
    Locatie: https://startboard.nl/kennis/ondernemingsplan-horeca//sitemap.xml

    Ons SEO Advies
    Een sitemap is een xml file die een complete lijst van urls van de website bevat. Het is een overzicht van a uw website paginas en directories ten behoeve van indexering door zoekmachines. Een sitemap is een hulpmiddel dat zoekmachines helpt uw website snel en compleet te indexeren. Het is grofweg een tegenhanger van de robots.txt. U kunt een sitemap door zowel gratis sitemaps generatoren als betaalde services laten genereren of u kunt er natuurlijk zelf handmatig één schrijven, let op dat deze dan wel op de juiste manier in elkaar steekt.

    Houd u de volgende zaken in uw achterhoofd:
    1) Een Sitemap mag niet groter zijn dan 10 MB (10,485,760 bytes) en mag maximaal 50.000 paginas/urls bevatten.Indien u website uit meer dan 50.000 urls bestaat dan dient u te werken met een sitemapnindex betand.
    2) Plaats uw sitemap in de root van uw website en plaats vervolgens de url naar uw sitemap in uw robots.txt.
    3) sitemap.xml kan door gzip worden gecomprimeerd ten behoeve van de laadtijd.

    Gebroken links: Een gebroken link is een link in uw website die niet langer bestaat of niet betsaat. Hoe meer gebroken links uw website bevat hoe negatiever dit is voor uw ranking in zoekmachines, daarnaast is het erg slecht voor de gebruikers ervaring. Er zijn diverse redenen waarom een link gebroken raakt.
    1) Een link is verheerd ingegeven (schrijffout).
    2) De website waarheen u linkt heeft de pagina verwijdert. (een 404 error).
    3) De website waarheen u linkt bestaat niet meer.
    5) U heeft een link geplaatst die word geblocked door de gebruikers firewall.
    Lees meer or Lees meer

    Interne Vs. Externe Links

    Totaal Interne Links? 17
    Totaal Externe Links? 4

    Interne Links

    • /
    • /over-ons/
    • /contact/
    • /werken-bij/
    • /financiering/
    • /vormgeving/
    • /online/
    • /marketing/
    • /blog/
    • /kennisbank/
    • /veelgestelde-vragen/
    • /recruiter-worden/
    • mailto:info@startboard.nl
    • /privacyverklaring/
    • /cookieverklaring/
    • /voorwaarden/
    • /sitemap/

    Externe Links

    • http://www.facebook.com/sharer.php?u=http://startboard.nl/blogartikel.html
    • https://www.linkedin.com/shareArticle?mini=true&url=http://startboard.nl/blogartikel.html/&title=Titel van dit artikel&summary=Lorem ipsum dolor sit amet
    • https://www.facebook.com/startboardnederland/
    • https://www.linkedin.com/company/startboard-nederland/

    NoIndex , NoFollow, DoDollow Links

    Totaal NoIndex Links 0
    Totaal NoFollow Links 0
    Totaal DoFollow Links 21
    NoIndex ingesteld door Meta Robot tag? No
    NoFollow ingesteld door Meta Robot tag? No

    NoIndex Links

    NoFollow Links



    Ons SEO Advies

    NoIndex : noindex is een metatag waarde. noindex geeft aan dat u uw website niet wilt laten indexeren door zoekmachines. U stelt de waarde ‘noindex’ in wanneer u wilt dat uw website niet in zoekmachine resultaten zal verschijnen.

    Standaard word een website gezien als waarde “index.” Wanneer u dit niet wilt dient u de volgende code in de head van uw pagina te plaatsen bij de andere metatags: <meta name="robots" content="noindex" />, wanneer u dit doet zal uw website niet in de zoekresultaten van zoekmachines opgenomen worden.

    DoFollow & NoFollow : nofollow is een metatag waarde. Nofollow geeft u mee wanneer u niet wilt dat zoekmachine robots de links binnen uw website volgen en opnemen. U stelt in dit geval ‘nofollow’ in als waarde en zoekmachines zullen de links binnen uw website negeren.

    standaard worden links gezien als “follow.” Wanneer dit niet gewenst is stelt u het volgende in: “nofollow” in this way: <a href="http://www.example.com/" rel="nofollow">Anchor Text</a>.

    Lees meer

    SEO Friendly urls

    Urls op uw site zijn SEO friendly.

    Ons SEO Advies
    Wanneer u zoekmachine vriendelijke urls wilt gebruiken dient u zich te houden aan de volgende punten. De url heeft een schuinestreep als scheidingsteken voor directories en bevat geen liggend streepje, parameters of cijfers. De url dient statisch te zijn.

    U kunt dit op de volgende manier verwezelijken.
    1) Vervang underscores of scheidingstekens door een schuinestreep, schoon urls op door parameters en cijfers te verwijderen.
    2) Werk alleen met www of niet www urls.
    3) Werk niet met dynamisch gegenereerde urls en stel een sitemap in om uw links snel te laten indexeren door zoekmachines.
    4) Blokkeer zoekmachine onvriendelijk en niet relevante links dmv robots.txt.
    5) Geef de juiste urls weer in uw canonical tag.
    Lees meer

    Favicon

    Uw website heeft geen favicon.

    Lees meer

    Image 'alt' Test

    Uw website heeft geen enkele afbeelding zonder alternatieve tekst.

    Ons SEO Advies
    Dit is een alternatieve titel voor een afbeelding die word getoond wanneer de afbeelding om een bepaalde reden even niet geladen kan worden en vat kort de inhoud van de afbeelding samen. Het geeft een zoekmachine inzicht in wat er voor informatie te vinden is op de afbeelding. Gebruik nooit afbeeldingen die bijdragen aan het design van uw website als afbeelding met een alt.
    Learn more

    DOC Type

    DOC Type : <!doctype html>


    Pagina bevat een doc type.

    Ons SEO Advies
    doc type is geen SEO factor maar word gebruikt voor het valideren van een webpagina. stel dus een doc type in aan het begin van uw pagina.
    Lees meer

    Depreciated HTML Tag

    Uw website heeft geen enkele depreciated HTML tag.

    Ons SEO Advies
    Dit zijn html tags die achterhaalt zijn. Er zijn voor deze tags nieuwere tags gekomen die meer flexibel en functioneel zijn ingekleed. Achterhaalde tags zijn vanaf html4 bepaald door W3C bij het valideren van html als zinde html volgens de webstandaarden waarin ze in elk hedendaags browser kunnen worden geladen of weergegeven.

    HTML Page Size

    HTML Page Size : 25 KB


    HTML pagina grootte is <= 100KB

    Ons SEO Advies
    De pagina grootte van uw website is een belangrijke zaak met betrekking tot de laadtijd van uw pagina. Google raad aan dat uw pagina kleiner dan 100kb dient te zijn voor een positieve beoordeling, draagt u dus zorg voor externe css, javascript bestanden en kleine afbeeldingen om de laadtijd van uw pagina te verkleinen.

    GZIP Compression

    GZIP Compressed Size : 7 KB


    GZIP compression is uitgeschakelt.

    Ons SEO Advies
    GZIP is a compressie programme die vrijwel elke stroom aan bytes van verkleinen. Gemiddeld worden bestanden zon 70-90% kleiner wanneer ze gecomprimeerd zijn. Een gzip gecomprmeerd bestand dient bij voorkeur kleiner dan 33 kb te zijn.

    Inline CSS

    Uw website heeft geen inline css regels.

    Ons SEO Advies
    Inline css zijn stylesheet verwijzingen die in de code van uw pagina worden gedaan en niet in een externe .css file. Door inline css word de laadtijd van uw pagina vergroot. De laadtijd van uw pagina is een belangrijke factor bij het bepalen van de waarde van uw pagina voor zoekmachines. Het is dus te adviseren de laadtijd van uw pagina zo laag mogelijk te houden, inline css draagt hier NIET aan bij.

    Internal CSS

    Uw website heeft geen interne css.

    Ons SEO Advies
    Interne css is css code die in de pagina zelf te vinden is, dit in een style tag. Interne css vertraagt de laadtijd van uw pagina en we adviseren dan ook om geen interne css te gebruiken maar alles css code in een extern css betand te plaatsen.

    Micro Data Schema Test

    Uw website is negatief beoordeeld op microdata.

    Ons SEO Advies
    Microdata is aanvullende informatie onderliggend aan een artikel of product binnen uw website. Het geeft specifiek inzicht ind e content van uw website. Microdata geeft zoekmachines de mogelijkheid een beter inzicht te krijgen in de content van uw website en zal dez beter kunnen weergeven in de zoekresultaten.
    Lees meer

    IP & DNS Report

    IPv4 149.210.170.144
    IPv6 2a01:7c8:eb::149:210:170:144
    DNS Report
    SLHostClassTTLTypePRITargetIP
    1startboard.nlIN299A149.210.170.144
    2startboard.nlIN21599NSns2.transip.eu
    3startboard.nlIN21599NSns0.transip.nl
    4startboard.nlIN21599NSns1.transip.net
    5startboard.nlIN299MX10mx.transip.email
    6startboard.nlIN299AAAA2a01:7c8:eb::149:210:170:144

    IP Canonicalization Test

    Site faalde voor IP canonicalization test.

    Ons SEO Advies
    Wanneer er meerdere domeinen op 1 ip zijn geregistreerd door zoekmachine robots dan kunnen deze sites als duplicate ocntent van elkaar beoordelen. Door ip canonicalization zorgt u dat uw website word beoordeeld op een juiste wijze met de juiste waarde.
    Lees meer

    URL Canonicalization Test

    Site faalde voor URL canonicalization test.

    Ons SEO Advies
    Canonical tags zorgen ervoor dat een bepaalde pagina binnen uw website word gekoppeld aan een vaste url. Zoals :
    <link rel="canonical" href="https://mywebsite.com/home" />
    <link rel="canonical" href="https://www.mywebsite.com/home" />
    Beide paginas linken naar mywebsite.com/home. Alle andere urls binnen uw website met een zelfde content zullen door zoekmachines worden gezien als de pagina die u in e conanonical tag hebt benoemt, dit is de pagina die alle waarde zal krijgen. canonaical tags zijn handig om het dupliceren van uw content tegen te gaan, zoekmachines weten namelijk op deze manier bij wel url de originele content toebehoort.
    Lees meer

    Plain Text Email Test

    Site slaagde niet voor de platte e-mailadressen tekst test. 2 e-mailadressen gevonden.

    Plain Text E-mail

    • info@startboard.nl
    • info@startboard.nl


    Ons SEO Advies
    Platte tekst e-mailadressen zijn een lust in het oog van e-mail scrapping bots. Deze bots zoekenhet internet af opzoek naar e-mailadressen om vervolgens deze e-mailadressen te kunnen gebruiken voor spam. Zorg er dus voor dat uw e-mailadres niet zomaar als tekst word weergegeven op uw website om spam te voorkomen.

    U kunt de volgende zaken ondernemen om spam tegen te gaan door vermelding van uw e-mailadres:
    1) CSS pseudo classes.
    2) Uw emailadres achterstevoren schrijven address.
    3) Weergave verbergen door css.
    4) E-mailadres verbergen dmv javascript.
    Lees meer

    cURL Response

    urlhttps://startboard.nl/kennis/ondernemingsplan-horeca/content typetext/html; charset=UTF-8
    http code200header size192
    request size193filetime-1
    ssl verify result0redirect count0
    total time0.092153namelookup time0.03843
    connect time0.040673pretransfer time0.060975
    size upload0size download25772
    speed download279665speed upload0
    download content length-1upload content length0
    starttransfer time0.089906redirect time0
    redirect urlprimary ip149.210.170.144
    certinfo

    Mobile Friendly Check


    Mobiel vriendelijkheid : Onbekent

    Score : Unknown

    Localized Rule Name Rule Impact
    Geen data weer te geven.
    CMS:
    Locaal:
    Roboted Resources:
    Transient Fetch Failure Resources:

    Google Page Speed Insight (Mobile)

    Page Speed

    Gebruiksvriendelijkheids Score


    Pagina statistieken


    numberResources34numberHosts9
    totalRequestBytes3137numberStaticResources22
    htmlResponseBytes25994overTheWireResponseBytes3850440
    cssResponseBytes74483imageResponseBytes3600177
    javascriptResponseBytes417916otherResponseBytes120970
    numberJsResources9numberCssResources4


    Avoid App Install Interstitials That Hide Content

    Uw pagina maakt geen gebruik van app install interstitials die een aanzienlijke hoeveelheid content verbergen Voorkom gebruik van app install interstitials.

    Avoid Plugins

    Uw pagina maakt geen gebruik van plugins, die voorkomen dat uw pagina gebruikt kan worden op diverse platforms Lees meer over het belang van goedwerkende plugins.

    Geconfigureerde Viewport

    Your page specifies a viewport matching the device's size, which allows it to render properly on all devices. Lees meer over configuring viewports.

    Size Content to Viewport

    The contents of your page fit within the viewport. Lees meer over sizing content to the viewport.

    Size Tap Targets Appropriately

    Some of the links/buttons on your webpage may be too small for a user to easily tap on a touchscreen. Consider making these tap targets larger to provide a better user experience.The following tap targets are close to other nearby tap targets and may need additional spacing around them.

    • The tap target <a href="#offerte" class="offerte">Offerte</a> is close to 1 other tap targets
    • The tap target <a href="/over-ons/">Over ons</a> is close to 12 other tap targets

    Use Legible Font Sizes

    The text on your page is legible. Lees meer over using legible font sizes.

    Landing Page Redirects

    Your page has no redirects. Lees meer over avoiding landing page redirects

    GZIP Compression

    You have compression enabled. Lees meer over enabling compression.

    Leverage Browser Caching

    Setting an expiry date or a maximum age in the HTTP headers for static resources instructs the browser to load previously downloaded resources from local disk rather than over the network.
    Leverage browser caching for the following cacheable resources:

    • https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-121402669-1
    • https://www.google-analytics.com/analytics.js

    Server Reactie tijd

    Uw server reageerd erg snel. Lees meer over server response time optimization.

    Minify CSS

    Compacting CSS code can save many bytes of data and speed up download and parse times.
    Minify CSS for the following resources to reduce their size by 1.5KiB ( 18% reduction ).

    • https://startboard.nl/css/style.css could save 1.5KiB ( 18%reduction )

    Minify HTML

    Your HTML is minified. Lees meer over minifying HTML.

    Minify JavaScript

    Your JavaScript content is minified. Lees meer over minifying HTML.

    Render-blocking JavaScript and CSS

    Your page has (6) blocking script resources and (0) blocking CSS resources. This causes a delay in rendering your page. None of the above-the-fold content on your page could be rendered without waiting for the following resources to load. Try to defer or asynchronously load blocking resources, or inline the critical portions of those resources directly in the HTML.

    Render-blocking JavaScript

    • https://fonts.googleapis.com/css?family=Montserrat:100,200,300,400,500,600,700,800,900
    • https://startboard.nl/css/style.css
    • https://startboard.nl/assets/css/docs.theme.min.css
    • https://startboard.nl/assets/owlcarousel/assets/owl.carousel.min.css
    • https://startboard.nl/assets/owlcarousel/assets/owl.theme.default.min.css
    • https://startboard.nl/kennis/css/style.css

    Render-blocking CSS

    Optimize Images

    Uw afbeeldingen zijn geoptimaliseerd. Lees meer over optimizing images.

    Prioritize Visible Content

    You have the above-the-fold content properly prioritized. Lees meer over prioritizing visible content.

    Google Page Speed Insight (Desktop)


    Page Statistics


    numberResources34numberHosts9
    totalRequestBytes3115numberStaticResources22
    htmlResponseBytes25994overTheWireResponseBytes2262422
    cssResponseBytes74225imageResponseBytes1980288
    javascriptResponseBytes417916otherResponseBytes152857
    numberJsResources9numberCssResources4


    Page Speed

    Landing Page Redirects

    Your page has no redirects. Lees meer over avoiding landing page redirects

    GZIP Compression

    You have compression enabled. Lees meer over enabling compression.

    Leverage Browser Caching

    Setting an expiry date or a maximum age in the HTTP headers for static resources instructs the browser to load previously downloaded resources from local disk rather than over the network.
    Leverage browser caching for the following cacheable resources:

    • https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-121402669-1
    • https://www.google-analytics.com/analytics.js

    Server Response Time

    Your server responded quickly. Lees meer over server response time optimization.

    Minify CSS

    Compacting CSS code can save many bytes of data and speed up download and parse times.
    Minify CSS for the following resources to reduce their size by 1.5KiB ( 18% reduction ).

    • https://startboard.nl/css/style.css could save 1.5KiB ( 18%reduction )

    Minify HTML

    Your HTML is minified. Lees meer over minifying HTML.

    Minify JavaScript

    Your JavaScript content is minified. Lees meer over minifying HTML.

    Render-blocking JavaScript and CSS

    Your page has (6) blocking script resources and (0) blocking CSS resources. This causes a delay in rendering your page. None of the above-the-fold content on your page could be rendered without waiting for the following resources to load. Try to defer or asynchronously load blocking resources, or inline the critical portions of those resources directly in the HTML.

    Render-blocking JavaScript

    • https://fonts.googleapis.com/css?family=Montserrat:100,200,300,400,500,600,700,800,900
    • https://startboard.nl/css/style.css
    • https://startboard.nl/assets/css/docs.theme.min.css
    • https://startboard.nl/assets/owlcarousel/assets/owl.carousel.min.css
    • https://startboard.nl/assets/owlcarousel/assets/owl.theme.default.min.css
    • https://startboard.nl/kennis/css/style.css

    Render-blocking CSS

    Optimize Images

    Your images are optimized. Lees meer over optimizing images.

    Prioritize Visible Content

    You have the above-the-fold content properly prioritized. Lees meer over prioritizing visible content.

    Website Seo Check v2.0 - gratis seo scan © Website seo check