Webdesign is marketing

Onze diensten bestaan uit het ontwerp van website, webwinkel of als onderdeel van een maatwerk opdracht. Hierbij zijn onze designs altijd zakelijk en primair gericht op uw markt en doelgroep.

Een goed succesvol project begint met het maken van een analyse van uw bedrijf, uw markt, uw klanten én uw concurrenten. Voor de laatste groep geldt dat uw nieuwe ontwerp zowel inhoudelijk als visueel beter moet zijn dan dat van uw beste concurrent en tevens uw doelgroep op een positieve manier aanspreken. Vanwege de technische én communicatieve eisen die wij stellen, werken onze webdesigners altijd in team verband met onze marketeers.

We verzorgen graag uw website, webwinkel of ander webdesign geheel rond uw behoeften. U kunt werken met een CMS systeem als Wordpress, zodat u uw website gemakkelijk zelfstandig kunt beheren en aanpassen. Maar ook wanneer u enkel een html5 website (zonder beheer systeem) wenst kunnen we voorzien van een top kwaliteit website verzorgt met de nieuwste technieken, een razendsnelle pagespeed en SEO content.

We verzorgen projecten geheel rond uw behoeften en budget! Het is goed om vooraf te weten dat Webdesign en online marketing volledig in elkaar verweven zijn. Iedereen wil een mooie en gebruiksvriendelijke website die ook nog een top positie in Google heeft natuurlijk. Dit bereiken start al bij het verzorgen van een goede geoptimaliseerde code achter een design!

 

 

Vanzelfsprekend verzorgen we uw webdesign met de laatste technieken en adviseren we u altijd met het oog op marketing, gebruiks- en klantvriendelijkheid.

Is uw wens dat we uw design responsive verzorgen met of zonder PWA of een AMP versie voor uw mobiele bezoekers, push notifications of een website direct gevuld met seo content? Alles is mogelijk!

Hieronder geven we 3 prijsindicaties, wij verzorgen projecten op maat! Wilt u dus weten wat uw wensen en/of behoeften zouden kosten? Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan!

Responsive website zonder CMS.
Lay-out 100% uniek voor u.
SEO geoptimaliseerde html5 code, css & js.
Page speed geoptimaliseerd.
SEO & Keyword getarget content.
Contactform + Google captcha
Maximaal 10 stockfoto's.

5 pagina's door u zelf aangeleverde content.
5 pagina's door ons geleverde SEO content.
Linkbuilding STEP pakket - lees meer.

CMS Website

Responsive website met CMS.
Lay-out 100% uniek + 5 page templates.
SEO geoptimaliseerde html5 code, css & js.
Page speed geoptimaliseerd.
SEO & Keyword getarget content.
Contactform + Google captcha.
Maximaal 10 stockfoto's.

Nu met PWA |(Push notifications & add to home!)
5 pagina's door ons geleverde SEO content.
100% beheer, onbeperkt pagina's & menu's!

Webwinkel + AMP

CMS + Webwinkel
Lay-out 100% uniek + 10 page templates.
SEO geoptimaliseerde html5 code, css & js.
Page speed geoptimaliseerd.
SEO & Keyword getarget content.
Google reviews & facebook reviews
klant wint klant beloning functie

100% AMP versie voor mobiel
10 pagina's door ons geleverde SEO content.
Linkbuilding GO pakket - lees meer

Waar de meeste webwinkel eigenaren de fout in gaan!

Wanneer u een webwinkel heeft vol met prachtige producten verdeeld over diverse categorieën is een blog absoluut niet genoeg. U dient zich te beseffen dat u vast niet de enige bent met uw product aanbod. Uw collega's zullen waarschijnlijk een vergelijkbare categorie structuur aan de uwe hebben, maar wat nog lastiger is dat de product kenmerken en omschrijving vaak niet uniek zijn. Een product is nou eenmaal wat het is en de kans op duplicate content is dus groot! Check hier uw site eens! Voor elke product categorie een uniek SEO artikel is absoluut geen overbodige luxe. Als u tenminste een serieuze speler in de markt wilt zijn, worden of blijven! Dit samen met unieke blogs over uw producten zijn een basis voor de weg naar succes!

Content Marketing, met welke acties bereik ik absoluut niets?

De grootste fouten die u kunt maken bij de invulling van uw website

Helaas is anno 2020 de weg van geduld, investeren voor lange termijn en gewoon eerlijk zijn het enige wat succes garandeerd!

Automatisch gegenereerde content

Google wil geen automatisch gegenereerde inhoud in hun resultaten!

Google weet of uw inhoud origineel is. Als dit niet het geval is, zal het niet goed scoren in de moderne Google-resultaten. Hieronder leggen we uit wat Google heeft gezegd over automatisch gegenereerde inhoud en wat zij ervan vinden.

Inhoud van andere webpagina's pikken en combineren

Als uw website voornamelijk uit feed-displays, aangesloten productfeeds en productbeschrijvingen van een andere website bestaat, dan zult u waarschijnlijk niet zo goed scoren in de Google-resultaten. De Google-helppagina die deze richtlijn behandelt, geeft dit als een voorbeeld van automatisch gegenereerde inhoud ...

    "Inhoud van verschillende webpagina's hechten of combineren zonder voldoende waarde toe te voegen"

Veel mensen met aangesloten websites kunnen in deze categorie vallen als ze geen originele inhoud weergeven.
Automatische of machinevertalingen

Een ander veel voorkomend type auto-generatie is wanneer iemand de inhoud van een website in één taal heeft overgenomen en automatisch naar een andere taal heeft vertaald. Dergelijke "machinale" vertalingen zijn voor niemand erg nuttig, vooral zonder menselijke beoordeling of correctie. Vaak zijn de vertalingen niet eens logisch. Google beschouwt dergelijke inhoud daarom niet als waardevol voor gebruikers en rangschikt deze niet in hun zoekresultaten.

Voorbeelden van automatisch gegenereerde inhoud:

Google heeft 2 de volgende voorbeelden gegeven van wat zij beschouwen als automatisch gegenereerde inhoud

  • Tekst vertaald door een geautomatiseerde tool zonder menselijke beoordeling of correctie vóór publicatie.
  • Tekst gegenereerd door geautomatiseerde processen, zoals Markov-ketens.
  • Tekst gegenereerd met behulp van geautomatiseerde technieken voor synoniemen of verdoezeling.
  • Tekst gegenereerd op basis van Atom / RSS-feeds of zoekresultaten.
  • Inhoud van verschillende webpagina's steken of combineren zonder voldoende waarde toe te voegen.
Voorkom doorway pages

Wat zijn doorway-pagina's?

Doorway-pagina's zijn webpagina's die "geoptimaliseerd" zijn voor bepaalde woordgroepen en alleen bestaan ​​om die woordgroep in de resultaten van zoekmachines te laten verschijnen.

Het meest voorkomende gebruik van doorway-pagina's is wanneer een website probeert te rangschikken voor de namen van steden en pagina's of domeinen heeft als "chicago widget", "new york widget", enz. En die pagina's zijn er eigenlijk alleen maar om de woorden 'chicago' en 'new york', zodat zoekmachines ze rangschikken voor die termen.

Google-acties op doorway-pagina's

Google definieert doorway-pagina's als "sites vanpagina's die zijn gemaakt om hoog te scoren voor specifieke zoekopdrachten". Google heeft veel acties ondernomen om ervoor te zorgen dat webmasters begrijpen dat ze geen doorway-pagina's moeten gebruiken en ervoor moeten zorgen dat ze niet goed scoren in hun resultaten ...

  • Google kondigt een 'rangschikkingsaanpassing' aan voor doorway-sites / pagina's
  • Google definieert doorway-pagina's en geeft ze hun eigen hulppagina
  • Google neemt "vermijd doorway-pagina's" als officiële Google-webmasterrichtlijn

Google biedt verdere begeleiding door 2 vragen te stellen die webmasters zichzelf moeten stellen om te bepalen of hun pagina's doorway-pagina's zijn ...

  • Is het de bedoeling om te optimaliseren voor zoekmachines en bezoekers naar het daadwerkelijke bruikbare of relevante gedeelte van uw site te leiden, of zijn ze een integraal onderdeel van de gebruikerservaring van uw site?
  • Zijn de pagina's bedoeld om op generieke termen te rangschikken, maar is de inhoud op de pagina zeer specifiek?
  • Verdubbelen de pagina's nuttige verzamelingen van items (locaties, producten, enz.) Die al op de site bestaan ​​om meer zoekverkeer te genereren?
  • Zijn deze pagina's uitsluitend gemaakt om affiliateverkeer te trekken en gebruikers mee te sturen zonder unieke waarde te creëren in inhoud of functionaliteit?
  • Bestaan ​​deze pagina's als een "eiland?" Zijn ze moeilijk of onmogelijk om te navigeren vanuit andere delen van uw site? Worden links naar dergelijke pagina's van andere pagina's binnen de site of het netwerk van sites alleen voor zoekmachines gemaakt?

De reden dat Google deze pagina's / domeinen niet graag wil rangschikken, is omdat gebruikers ze niet leuk vinden. Als iemand op zoek is naar "chicago servies", zijn ze waarschijnlijk op zoek naar een plek in Chicago om servies te kopen.

Het feit dat je je product naar een stad kunt verzenden, betekent niet dat je hoog moet scoren voor die stad. Dit frustreert veel bedrijven wier producten beschikbaar zijn om landelijk te worden verzonden.
Alleen omdat je daar kunt verzenden, betekent niet dat je daar kunt rangschikken.

Veel bedrijven hebben problemen met het rangschikken voor lokale zoekopdrachten (bijvoorbeeld [chicago widgets]) omdat ze niet in elke stad een fysieke locatie hebben. Hoe kunnen ze Google vertellen dat ze relevant zijn voor deze vragen? "

Eerlijk gezegd kun je niet voor elke stad ter wereld even goed scoren, omdat je diensten niet voor alle steden even nuttig zijn. Wil je dit voor een beperkt aantal locaties dan kunt u altijd een postbus adres in deze plaats overwegen en een google business page maken op uw postbus adres! Op die manier speelt u het eerlijk en zult u dus ook ranken op de betreffende plaatsen.

Het creëren van doorway-pagina's die allemaal hetzelfde zijn met alleen de naam van de stad gewijzigd, is niet effectief, het is zelfs schadelijk voor uw Google-ranglijst. Als u een ondernemer bent, weet u dat klagen niet helpt. Wat zal helpen is productief vooruit gaan.

Gebruik geen scraped content

Bij content scraping van andere sites wordt inhoud van andere plaatsen op internet opgehaald en op uw eigen site gepubliceerd.

Er zijn veel websites die alleen stukken van andere websites of gestolen inhoud bevatten. Veel sites zullen artikelen van andere websites nemen en publiceren alsof ze van zichzelf zijn, of zullen hele websites kopiëren.

Dit gedrag is in strijd met de richtlijnen van Google en met de copyrightwetgeving in veel landen.

De meeste mensen die inhoud schrapen, weten dat ze het doen. Als u niet denkt dat u inhoud schraapt, doet u dat waarschijnlijk ook niet. Wel is het goed om te controleren met bijvoorbeeld siteliner wanneer u digital marketing bureau u zegt unieke teksten aan te leveren of deze echt uniek zijn en niet gewoon geschraapt. Indien dit zo is wordt u natuurlijk opgelicht, iets wat helaas te vaak vooorkomt.

Wanneer u iets deelt vanaf een andere site, zet er dan een bron vermelding bij, dit ziet Google als netjes.

Soms hebben webmasters dingen als "laatste nieuws" feeds of twitter feeds, enz. In hun zijbalk.

Is dat slecht?

In de meeste gevallen is het prima om dergelijke dingen in uw zijbalk weer te geven, maar soms beginnen mensen te veel informatie uit teveel bronnen weer te geven en lopen ze het gevaar deze richtlijn of de automatisch gegenereerde inhoudsrichtlijn te breken

Hoe veel is te veel?

Google geeft nergens het exacte antwoord op deze vraag, maar ik zou zeggen dat het logisch is dat de inhoud van andere bronnen niet meer dan 10 procent van uw webpagina mag bedragen. Een voorbeeld is een typische blog met een nieuwsfeed in de zijbalk ...

inhoud schrapen

Als u een zeer kort blogbericht schrijft, kan de informatie in uw nieuwsfeeds vrij gemakkelijk meer inhoud bevatten dan uw blog ...
inhoud schrapen

Het is de moeite waard om te overwegen hoe een zoekmachine die pagina zou zien ...

Het zou zien dat het grootste deel van de pagina niet-originele inhoud was, of herhaalde inhoud zoals uw logo en voettekst en dergelijke. Dit betekent dat de webpagina over het algemeen niet kan worden beschouwd als een geweldige bron voor het onderwerp van de post.
Voorbeelden van schrapen

Google heeft enkele voorbeelden gegeven van wat zij beschouwen als schrapen ...

  • Sites die inhoud van andere sites kopiëren en opnieuw publiceren zonder originele inhoud of waarde toe te voegen.
  • Sites die inhoud van andere sites kopiëren, deze enigszins wijzigen (bijvoorbeeld door synoniemen te vervangen of geautomatiseerde technieken te gebruiken) en deze opnieuw publiceren.
  • Sites die inhoudsfeeds van andere sites reproduceren zonder enige vorm van unieke organisatie of voordeel voor de gebruiker.
  • Sites gewijd aan het insluiten van inhoud zoals video, afbeeldingen of andere media van andere sites zonder substantiële toegevoegde waarde voor de gebruiker.

    ranking

    Het gebruik van inhoud van andere websites zal uw Google-rangorde schaden dan helpen.
Verborgen tekst en links

Wat is verborgen tekst en links?

Verborgen tekst en links zijn eenvoudig tekstvormen die bijna onzichtbaar of volledig onzichtbaar zijn voor gebruikers van webpagina's.

Verborgen tekst is een vorm van misleidende zoekmachine-spamming

Verborgen tekst en links worden gemakkelijk opgemerkt door Google en het gebruik ervan is niet voordelig voor uw website. Websites kunnen worden verwijderd uit de Google-index voor het gebruik van deze methode van misleiding.

Enkele jaren geleden, toen de resultaten van zoekmachines alleen werden bepaald door de woorden op een webpagina, verborgen veel mensen tientallen of honderden woorden op hun pagina's om hun positie te verbeteren. Dit werd "keyword stuffing" genoemd. Deze methode werkt niet meer, maar mensen proberen het nog steeds.

Verborgen tekst

Verborgen tekst is elke tekst die niet zichtbaar is voor de gebruiker. Deze misleidingstechniek is niet langer wijdverspreid omdat het je rankings niet meer helpt. Verborgen tekst zijn slechts woorden op een webpagina die dezelfde kleur hebben als de achtergrond of de pagina, waardoor deze onzichtbaar is voor gebruikers, maar nog steeds zichtbaar voor spiders van zoekmachines.

Een voorbeeld van verborgen tekst en bijna verborgen tekst is te vinden in de afbeelding hierboven ...

  • De eerste drie "Ik ben een tekst. Ik ben een link. Kun je me zien?" zinnen in de bovenstaande afbeelding zijn zichtbaar voor gebruikers.
  • De laatste drie "Ik ben een tekst. Ik ben een link. Kun je me zien?" zinnen zijn nauwelijks waarneembaar voor gebruikers en zouden als verborgen tekst worden beschouwd.
  • Er zijn veel verschillende manieren om tekst te verbergen. Als u er zeker van wilt zijn dat u deze richtlijn volgt, moet u ervoor zorgen dat alle tekst en links duidelijk zichtbaar zijn voor een gebruiker.

Dit kan van invloed zijn op een nieuwe webmaster als deze om een ​​ontwerpreden een tekstkleur kiest die bijna overeenkomt met de achtergrond. Het is mogelijk om onbedoeld deze richtlijn te overtreden en het kan ervoor zorgen dat uw website minder betrouwbaar lijkt en in sommige gevallen kan uw site uit de Google-index worden verwijderd.

Verborgen links

Verborgen links zijn wanneer de verborgen tekst van een webpagina een link bevat.

Sleutel concept

Alle tekst en links op uw webpagina moeten duidelijk zichtbaar zijn voor een gebruiker.

Hoe te controleren op verborgen tekst en links

De snelste manier om alle elementen van een webpagina te zien, is door tegelijkertijd de "a" -toets en de "control" -toets op uw toetsenbord ingedrukt te houden terwijl u een webpagina bekijkt. Hiermee wordt alle tekst op de pagina gemarkeerd (inclusief de verborgen tekst). Dit kan ook worden bereikt door 'bewerken' en vervolgens 'alles selecteren' te selecteren in het menu boven aan uw browser.

Wees nuttig en rijk aan informatie

Wat is verborgen tekst en links?

Verborgen tekst en links zijn eenvoudig tekstvormen die bijna onzichtbaar of volledig onzichtbaar zijn voor gebruikers van webpagina's.

Verborgen tekst is een vorm van misleidende zoekmachine-spamming

Verborgen tekst en links worden gemakkelijk opgemerkt door Google en het gebruik ervan is niet voordelig voor uw website. Websites kunnen worden verwijderd uit de Google-index voor het gebruik van deze methode van misleiding.

Enkele jaren geleden, toen de resultaten van zoekmachines alleen werden bepaald door de woorden op een webpagina, verborgen veel mensen tientallen of honderden woorden op hun pagina's om hun positie te verbeteren. Dit werd "keyword stuffing" genoemd. Deze methode werkt niet meer, maar mensen proberen het nog steeds.

Verborgen tekst

Verborgen tekst is elke tekst die niet zichtbaar is voor de gebruiker. Deze misleidingstechniek is niet langer wijdverspreid omdat het je rankings niet meer helpt. Verborgen tekst zijn slechts woorden op een webpagina die dezelfde kleur hebben als de achtergrond of de pagina, waardoor deze onzichtbaar is voor gebruikers, maar nog steeds zichtbaar voor spiders van zoekmachines.

Een voorbeeld van verborgen tekst en bijna verborgen tekst is te vinden in de afbeelding hierboven ...

De eerste drie "Ik ben een tekst. Ik ben een link. Kun je me zien?" zinnen in de bovenstaande afbeelding zijn zichtbaar voor gebruikers.

De laatste drie "Ik ben een tekst. Ik ben een link. Kun je me zien?" zinnen zijn nauwelijks waarneembaar voor gebruikers en zouden als verborgen tekst worden beschouwd.

Er zijn veel verschillende manieren om tekst te verbergen. Als u er zeker van wilt zijn dat u deze richtlijn volgt, moet u ervoor zorgen dat alle tekst en links duidelijk zichtbaar zijn voor een gebruiker.

Dit kan van invloed zijn op een nieuwe webmaster als deze om een ​​ontwerpreden een tekstkleur kiest die bijna overeenkomt met de achtergrond. Het is mogelijk om onbedoeld deze richtlijn te overtreden en het kan ervoor zorgen dat uw website minder betrouwbaar lijkt en in sommige gevallen kan uw site uit de Google-index worden verwijderd.

Verborgen links

Verborgen links zijn wanneer de verborgen tekst van een webpagina een link bevat.

Sleutel concept

Alle tekst en links op uw webpagina moeten duidelijk zichtbaar zijn voor een gebruiker.

Hoe te controleren op verborgen tekst en links

De snelste manier om alle elementen van een webpagina te zien, is door tegelijkertijd de "a" -toets en de "control" -toets op uw toetsenbord ingedrukt te houden terwijl u een webpagina bekijkt. Hiermee wordt alle tekst op de pagina gemarkeerd (inclusief de verborgen tekst). Dit kan ook worden bereikt door 'bewerken' en vervolgens 'alles selecteren' te selecteren in het menu boven aan uw browser.

Enkele door ons verzorgde cases

Klanten waarvoor wij o.a. gewerkt hebben.